Plán č.3
Plán č.3 Týden: 9.10.- 20.10.2017
PŘEDMĚT |
TÉMA |
MATEMATIKA |
Násobení a dělení |
Sudé a liché číslo |
|
Malá násobilka ! |
|
GEOMETRIE:Rovinné útvary – úhlopříčka, čtverec, obdélník, kosočtverec |
|
DÚ -Ps str.15/1 |
|
ČESKÝ JAZYK |
Slovní druhy- ohebné, neohebné Pádové otázky Opakování vyjm.slov Psaní slov s ě/je a párové souhlásky |
Sloh: vypravování dle jednoduché osnovy |
|
Čtení – Pověsti a vlastní četba |
|
DÚ PS str.8/10 |
|
AJ |
Family members -členové rodiny Pozdravy a představování se |
Posessive -přivlastňovací zájmena -můj, tvůj, jeho, její, jejich náš, váš |
|
Zkracování tvarů slovesa být -I am – I´m/Já jsem … |
|
DÚ 2.lekce slovíčka a PS str. 9/3 Donést si fotografii rodiny a příbuzných |
|
VLASTIVĚDA |
Velkomoravská říše |
Staré pověsti české |
|
Zdraví a jeho ochrana,prevence nemocí |
|
Připravit se na testík z učiva – Slované uč.str.11-12 Dú Ps str. 6/1 otázky s tajenkou |
|
PŘÍRODOVĚDA |
Rostliny – kořen, stonek, list, květ
|
Živočichové - obratlovci a bezobratlí |
|
Savci, Ptáci, Ryby, Plazi, Obojživelníci |
|
Společenstva polí - hospodářské rostliny, plevele Živočichové na polích |
|
DÚ PS str. 8 |
Vzkaz pro rodiče - AKTUALITY |
Ppřipravovat se postupně na zápis knihy do čtenářské karty za měsíc říjen. Kartu ještě upravíme, aby se do ní lépe psalo.V bublinách je málo místa.Vybírám peníze za Deník malého poseroutky 1.díl.Již brzy si začneme číst knihu v hodině.Kdo si může přinést na hodiny čtení podsedák nebo malý polštářek .Nebudeme sedět na židlích:o) |
Do Aj přinést rodinnou fotografii, zase si ji děti přinesou zpět domů-lépe se jim učí o tom, co a koho znají. |
Do českého jazyka a matematiky mít druhý linkovaný sešit.Jeden je cvičný a druhý bude školní na testíky. Stále si ho všichni nepřinesli.Prosím,aby měli všichni tabulky s fixy a také fólii,přes kterou se dá psát tužkou.Lenocha-tučné řádky, které pomohou při psaní na nelinkovaný papír.velký A4 |
Do geometrie prosím o tužky č.2 nebo č.3 a dvě pravítka, trojúhel.s ryskou a jedno delší 20cm, kružítko.děkuji tř. uč. Kateřina:o) |